Forside
Våre treningssentre
Personlig trening
Gruppetimer
Praktisk info
Min side
iTrain Store
Bli medlem
Change to english
Meny
Lukk
Medlemskap
Se om du finner det du leter etter
Får ikke meldt meg inn
Dersom du har et telefonnummer eller mail adresse som allerede er registrert hos oss, får du ikke registrert deg på nytt. du skal da logge inn på Min side og aktivere medlemskapet derfra. Ditt brukernavn til minside er din epostadresse.
Dersom du ikke husker ditt passord, får du nytt ved å trykke på linken glemt passord. Vi anbefaler at når du er innlogget samtidig sjekker og ev. oppdaterer opplysningene om deg og at vi har registrert ditt korrekte betalingskort.
Kan jeg endre medlemskapet
Ved å logge inn på ”Min side” og gå til fanen ”medlemskap” kan du endre medlemskapet ditt selv. Neste gang det skal gå et trekk fra ditt kort, har medlemskapet endret seg.
Kan jeg benytte alle sentrene
Ja, det kan du. Har du et gyldig medlemskap vil ditt adgangskort kunne benyttes på samtlige iTrain treningssentre. Ditt adgangskort vil bli aktivert slik at kortet vil fungere på samtlige treningssentre uansett hvilket medlemskap du har valgt.
Kan jeg endre dato for betaling?
Trekk gjennomføres den 1 i hver mnd, og kan ikke endres.
Prøvetime
iTrain er et treningsenter som bare er åpen for medlemmer, vi forstår at du som nytt medlem gjerne vil prøve våre fasiliteter før du blir medlem. Derfor har vi dropin som alternativ til deg, dersom du velger å bli medlem innen 7 dager etter kjøp av dropin, vil vi trekke fra dette beløpet fra din første faktura.
Er det aldersgrense hos iTrain?
Når du har fylt 16 år kan du starte trening hos iTrain. dersom du er under 18 år, må foresatte stå ansvarlig for medlemskapet. Det som kreves er at du har et gyldig betalingskort. Visa electron er ikke godkjent som betalingskort.
Du kan med godkjenning av kort eier benytte en annens betalingskort.
Aktivere medlemskap
september 2020 endret vi medlemsystem, Dersom du tidligere har vært medlem av iTrain, ligger din profil ikke lengre i vårt system. Du må dermed melde deg inn som nytt medlem.
Dersom du har vært medlem etter september 2020 og ønsker å starte medlemskapet på nytt, gjør du dette enkelt ved å logge inn på ”Min side” og gå til fanen ”Medlemskap” og trykke på knappen ”Start medlemskap”.
Merk at dersom du har fått nytt betalingskort må du oppdatere kortinformasjonen. Dette gjør du på Min side trykk på registrer nytt kort.
Får ikke aktivert medlemskap
Dersom du får opp en feil ved aktivering av ditt medlemskap, skyldes dette manglende betaling. Dersom du har fått nytt Visa kort oppdaterer du kort informasjon via ”Min side” og ”Endre betalingskort” Skyldes det manglende dekning på ditt kort, kan du forsøke igjen når det er tilstrekkelig dekning.
Har du fortsatt problemer, trykk på linken ”Min side” og send oss en melding via medlem@itrain.no
Avslutte medlemskap
Ønsker du å å avslutte medlemskapet? Logg inn på ”Min side” og trykk på fanen ”Medlemskap” Trykk på den røde knappen for å avslutte. Dersom det ikke er en rød knapp med Avslutt medlemskap, har du ikke et aktivt medlemskap.